"מי שישקיע את חייו בכסף יחלה ויצטרך לבזבז כספו עליה"

    לקראת סיום הדגיש מרן את החשיבות של הודאה על ניסים למרות שהם לא גלויים ואמר "אנחנו חייבים הרבה תודה להקב"ה, שעושה לנו הרבה ניסים ונפלאות ואנחנו אפילו לא יודעים, כי היום הניסים שלנו לא גלויים"
    יוסי צלניקר 4 Comment on "מי שישקיע את חייו בכסף יחלה ויצטרך לבזבז כספו עליה"

    מרן רבי שלום כהן בשיעור באשדוד: "בעלי בתים, תעבדו כמה שפחות תשקיעו את זה בתורה" • "היום הניסים שלנו לא גלויים, ואנחנו לא יודעים עליהם" • המסר: "אל תאבדו אפילו דקה אחת בלימוד"

    לקראת סיום הדגיש מרן את החשיבות של הודאה על ניסים למרות שהם לא גלויים ואמר "אנחנו חייבים הרבה תודה להקב"ה, שעושה לנו הרבה ניסים ונפלאות ואנחנו אפילו לא יודעים, כי היום הניסים שלנו לא גלויים"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במסגרת שיעור למאות בחורים ואברכים של ישיבת בין הזמנים חזון עובדיה באשדוד זכו המשתתפים היום ליהנות משיעור מיוחד של נשיא מועצת חכמי התורה ומרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן, שהפליא בפלפוליו בהלכות חג הפסח, ושיתף את הנוכחים בחילוקים וההלכות בעניין יום טוב שחל בשבת.

    לקראת סיום השיעור נשא הרב דברים לחיזוק הצעירים על הנסיונות הקשים בדורונו ועל חשיבות לימוד התורה, והדגיש את החומרה על אותם אנשים שנותנים את חייהם למען כסף, ולא למען התורה. "אנשים מסתכלים על חשבון הבנק שלהם, מעניין אותם הכסף, על מה אתה מבזבז את כל החיים שלך, אני מבזבז? בא תראה כמה כסף יש לי, אומר עליו החפץ חיים – בר מינן, יהיה לו מחלה ויגידו לו שצריך לנסוע רחוק ולשלם 20 מליון דולר, והוא ישלם את כל כספו, הנה עובדה בשביל לחיות אדם מוכן לתת את כל כספו, אז למה אדם נותן את כל חייו בשביל הכסף".

    בהמשך דבריו דיבר הרב על בעלי הבתים שנאלצים לעבוד ואמר "גם העובדים, אשרי חלקם, שיעבדו כמה שפחות, ואת השאר- שישקיעו בתורה, כי זה מה שהקב"ה מבקש".

    לקראת סיום הדגיש מרן את החשיבות של הודאה על ניסים למרות שהם לא גלויים ואמר "אנחנו חייבים הרבה תודה להקב"ה, שעושה לנו הרבה ניסים ונפלאות ואנחנו אפילו לא יודעים, כי היום הניסים שלנו לא גלויים".

    מרן הדגיש חשיבות הלימוד ואמר "צריך להחזיר להקב"ה לפי מידתו כמה שאפשר, אל תאבדו אפילו דקה אחת בלימוד, תשבו ותלמדו כל הזמן".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      קודש הקודשים מרן שליט"א היה כנס עצום…

    2. 3

      לשמיעת השיעור הנפלא בשידור חוזר בקו מראה כהן 0799304000

    3. 2

      מי שלא היה הפסיד לראות את מרן בשיעור עמוק בהלכה ואח"כ בהגדה